Dorit Roest

“Keep it REAL (Relevant, Engaging – Authentic, Likable)”

Dorit Roest (1989) is eigenaar van influencer marketing platform TIM, richte voorheen agency BloggersNetwork (2014) en Foodblog Dolly’s Dish (2013) op. Daarnaast initieerde zij Female Founders NL en staat ze vaak op het podium voor onderwerpen rond ondernemerschap en marketing.

Toen in 2014 influencer marketing nog in de kinderschoenen stond, startte Dorit Roest de agency Bloggers Network. Door haar eigen ervaring als foodblogger van de website Dolly’s Dish ontdekte ze dat een samenwerking het waardevolst is als deze is gebaseerd op relevantie en oprechte motivatie.

Twee jaar later richtte zij TIM (TheInfluencers Movement) op. Dit online platform is het internationale en technische antwoord op een behoefte die zij bleek te delen met vele anderen binnen de influencer markt. Deze menselijke vorm van marketing wordt schaalbaar dankzij het efficiënte matching proces van TIM en realtime statistieken en rapportages maken de resultaten inzichtelijk.

Naast technologie besteedt het bedrijf ook veel aandacht aan kennisdeling en fysieke faciliteiten. Alles om hun missie – in 2025 1 miljoen creatievelingen hebben geholpen om van hun passie hun werk te maken – te volbrengen.

4.000 influencers, 500 campagnes en zes jaar verder neemt ze ook weer tijd voor haar andere passies: ondernemen, (business) coaching en lesgeven op het gebied van marketing en ondernemerschap.